[PS5]FINAL FANTASY 16討論區 (8) OST 於7月19日推出
上一頁
第 37 頁
下一頁
馬些路路
2023-8-4 16:03:42
我只係講緊個流程
:^(
啫係一條線跑圖睇片打boss, 其實好多人話畀demo呃咗我先咁講,因為demo比起後面明明唔算特別出色,我都係試吓講點解啲人會咁講嘅原因啫
:^(
Ads
Ad
浴缸裡的貓
2023-8-4 16:15:16
Demo係序章同時都係教學關
教學關一本道跑圖好正常而且合理
而Demo啲聲音畫面戰鬥都係爽嘅, 一開頭嘅濕婆對泰坦直頭係J死人
加埋劇情真係好夠劇力, 去到Demo 結尾背叛自己, 出賣全家嘅人竟然係親生老母
到底背後有咩陰謀呢啲劇情放落序章真係好引人入勝
所以成功呃到人買game
點知去到正章都係一本道
劇情又唔夠序章咁好
除咗主角多咗招多咗技能可以用之外所有野同序章真係無分別
閃電撻生魚
2023-8-4 16:16:12
你咁講的話,
幾乎所有驚都係頭一兩個鐘嘅玩法同之後無乜大分別喎
:^(
DMC 都係 一條線跑圖睇片打boss
P系列 都係 攪社群, 惡魔合體, 一條線跑圖睇片打boss
浴缸裡的貓
2023-8-5 00:16:51
屌終於知道點解我喺石塔出jojo 拳先多hit
:^(
因為喺石塔佢係擺喺正方嗰格平時我擺佢喺三角嗰格, 出完招繼續按正方就可以加hit 數
但我平時擺三角嗰格, 出完招要繼續R2+三角先會加hit 數
:^(
:^(
:^(
:^(
:^(
:^(
:^(
禪與電單車維修
2023-8-5 16:53:35
:^(
敦倫去倫敦
2023-8-5 18:54:22
係咪一周目狗衝主線
二周目高難度全清支線咁玩最好?
:^(
禪與電單車維修
2023-8-5 19:01:00
掉轉
:^(
一周全清, 二周FF mode衝埋主線白金收工
J117
2023-8-5 19:22:18
一周全清
二周狗衝主線
粉紅色彗星
2023-8-5 20:12:18
衝主線都要做陸行鳥同鐵匠嘅
再生蟲
2023-8-5 20:19:50
淨白金...鐵匠都唔洗做
Ads
藍橙青棕灰
2023-8-5 20:44:13
隻game真係勁,過左成個月都仲咁多人關心個銷量
J117
2023-8-5 20:47:49
鐵匠唔洗理都得
:^(
禪與電單車維修
2023-8-5 21:35:01
唔做陸行鳥都得添
:^(
禪與電單車維修
2023-8-5 21:35:56
關心銷量還關心銷量, 唔等於多人玩
:^(
J117
2023-8-5 22:18:50
唔做陸行慢好多
主線都多跑腿任
唔做鐵匠冇咩影響
藍橙青棕灰
2023-8-5 22:19:20
吉田講要長賣,長賣最基本要有人講. 好似原神咁咁多人玩,一部份原因咪又係有班人一直屌吸引到街外人.
PS: 本身唔覺隻game長賣到因為又冇咩二周目原素,結局又得一個, 除非好快出DLC同半年左右移植去PC, 如果唔係好快冇人記得
Yumark
2023-8-6 09:22:59
https://www.famitsu.com/news/202308/03312012.html
ソフト推定販売本数TOP10
1位(前回1位) Switch ピクミン4
11万5697本(累計51万7550本)/任天堂/2023年7月21日
2位(初登場) Switch なつもん! 20世紀の夏休み
18267本(累計18267本)/スパイク・チュンソフト/2023年7月28日
3位(前回2位) Switch ゼルダの伝説 ティアーズ オブ ザ キングダム
14749本(累計178万9784本)/任天堂/2023年5月12日
4位(前回3位) Switch マリオカート8 デラックス
11440本(累計539万6462本)/任天堂/2017年4月28日
5位(前回6位) Switch Minecraft
7597本(累計320万7597本)/日本マイクロソフト/2018年6月21日
6位(初登場) Switch クライマキナ/CRYMACHINA
7417本(累計7417本)/フリュー/2023年7月27日
7位(初登場) Switch ディズニー イリュージョンアイランド ~ミッキー&フレンズの不思議な冒険~
7172本(累計7172本)/Disney Games/2023年7月28日
8位(前回8位) Switch Nintendo Switch Sports
5782本(累計113万7427本)/任天堂/2022年4月29日
9位(前回7位) Switch スプラトゥーン3
5609本(累計407万1959本)/任天堂/2022年9月9日
10位(初登場) PS5 クライマキナ/CRYMACHINA
5228本(累計5228本)/フリュー/2023年7月27日
FF16圏外
馬些路路
2023-8-6 10:22:26
攞日本嚟講冇意思啦,大頭都係玩switch, 就算係bio4re, elden ring呢啲質素嘅銷量一樣唔高
Yumark
2023-8-6 10:28:05
攪到公司扑哂街喎
https://gamebiz.jp/news/372971
■デジタルエンタテインメント事業
売上高は623億7500万円(同16.4%増)となり、営業利益は27億4500万円(同80.6%減)となった。「FINAL FANTASY XVI」などの貢献で増収となったものの、開発費の償却負担が先行して発生したことが響いて減益になった、としている。
齒輪
2023-8-6 11:04:36
哥仔,講緊開發費用支出行先,賣FF16嗰份錢計下個財年 搞到利潤跌喎
:^(
Ads
齒輪
2023-8-6 11:07:14
sorry,原來呢份Q1
當我無講過
:^(
齒輪
2023-8-6 11:15:27
唔係喎,人地下面有寫清楚喎
:^(
收入淨計左頭9日,但開發費就全額減晒落公司條數度
【追記】開発費の償却負担の先行について、同社に取材したところ、ざっくりといえば、6月22日の発売後、売上は9日分のみが計上された一方、資産からの振替処理で開発費を全額費用計上したとのことだった。同社としてルール通りの処理で、特にイレギュラーな処理を行ったわけではないという。
馬些路路
2023-8-6 11:44:26
睇呢張圖最清楚
:^(
HD game收入係高好多,營利下降係因為一次過計晒啲開發費用,佢想財報靚仔大可以分攤計
啲新聞好多鳩噏唔好吓吓照單全收,好似話咩日本次周銷量跌9成係度大造文章,但有留意開都知係正常現象
:^(
Yumark
2023-8-6 11:53:03
睇真啲應該入14數16仲好賣得
:^(
MMO(多人数参加型オンラインロールプレイングゲーム)は、前年同期比で減収となりました。スマートデバイス・PCブラウザ等をプラットフォームとしたコンテンツにおいては、6月に「ドラゴンクエスト チャンピオンズ」のサービスを開始したものの、既存タイトルの弱含み等により、前年同期比で減収となりました。
利申14レガシー十年死忠
:^(
上一頁
第 37 頁
下一頁