日本鐵道消息及旅遊情報交流區(64)
姐打羅夫 2021-12-13 23:35:39 攬炒
:^(

Ads

死線戰士 2021-12-13 23:42:09 諗起上野東京線
一野攬炒哂靜岡神奈川東京埼玉茨城栃木
:^(
姐打羅夫 2021-12-13 23:44:06
:^(
費加洛 2021-12-14 14:46:52 冇辦法,湘南新宿線都係攬炒,但唔咁做山手線又頂唔順
雪菜肉絲炆米 2021-12-14 17:58:22 仲有千葉同埋機會極微嘅福島
:^(
薛丁格的罐頭 2021-12-14 20:24:16 羽田Access線可能令兩條 Line 波及埋中央線同京葉線。
一.一 2021-12-15 13:11:17
:^(
步步花生 2021-12-15 15:33:42 個樣我第一下諗起可以落水個啲鴨仔巴士
:^(
:^(
我他媽相信你 2021-12-15 15:48:06 架野火車mode最高速度限制係幾多?
:^(

見話BRT最高速度限制係得60km/h
步步花生 2021-12-15 15:51:53 最後訪問個度好似有人話佢係慢慢行
:^(
:^(

我估唔過50掛
我他媽相信你 2021-12-15 15:54:38 搞到佢鐵路果Part冇乜意義咁
:^(

Ads

E235 2021-12-15 16:19:24 好似JR東嘅氣仙沼線咁,直接鋪馬路玩純BRT唔知會唔會化算d
:^(
劇場渋滞中 2021-12-15 16:50:50 https://www.youtube.com/watch?v=zdbns0q6PRY
京都から関西空港は非常に遠く、特急はるか号を使っても中々辿り着く事ができません。
それならば、のぞみ号で名古屋へ行き、ミュースカイでセントレアを目指した方が
もしかしたら先に空港に辿り着けるのではないか?
そう思いましたので、9:30発の「はるか15号」と「のぞみ218号」に乗車し
関西国際空港と中部国際空港、所要時間的にどちらが近いのか検証してみました。
死線戰士 2021-12-15 17:19:21 係唔係嫌嗰段國道慢又唔想出錢改BRT 專用車道先整DVM
:^(
堀北真希2 2021-12-15 19:35:36 https://youtu.be/jSGc7sHtw-w

咪阻住關門
:^(
堀北真希2 2021-12-15 19:39:26 應該遲早變brt 保養都慳返啲
新快速 2021-12-15 19:42:11 叫佢行開之後又有人追車
總共浪費咗一分鐘
Chris_E233 2021-12-15 20:41:07 <独自>新幹線に「準定期列車」 前後列車の乗車率50%割れで運休
https://www.sankei.com/article/20211215-ZXOFF4FJ7VN5ROB4ELINOSFZEQ/

:^(
雪菜肉絲炆米 2021-12-15 20:58:29 中段點解唔不斷用車外喇叭叫人請勿靠近車門
跟住閂門咪得囉
:^(
新快速 2021-12-15 21:34:46 好似見到人追車就會等埋
埼京線 2021-12-16 11:02:53 條女跟埋上車啊嘛,塞住道門jm9
:^(

Ads

堀北真希2 2021-12-16 13:04:33 應該係同朋友道別
:^(
堀北真希2 2021-12-16 13:04:57 尾班車隨時繼續縮短
:^(
堀北真希2 2021-12-16 13:29:05 https://youtu.be/CvhJeVFAX-Q

空氣特急
:^(
E235 2021-12-16 14:34:27 全部新快速加A Seat算啦
:^(