日本鐵道消息及旅遊情報交流區(61)
上一頁
第 27 頁
下一頁
N700S
2021-4-2 11:33:55
台狗今次冇得賴日本仔
:^(
:^(
Ads
蒲地志奈
2021-4-2 11:34:47
:^(
N700S
2021-4-2 11:38:30
同樣係Rotem ERL R train 靚過佢幾條街
:^(
仲好意思講最美區間車
球文字D
2021-4-2 11:43:40
拎1900車頭黎比
真係靚好多
N700S
2021-4-2 11:45:09
https://udn.com/news/story/122094/5361414?from=udn-relatednews_ch2
人都未救曬出黎已經講緊要"向廠商求償"
:^(
:^(
香港新幹線
2021-4-2 11:55:04
「據悉,滑落工程車屬於台鐵的的工程車,位在台鐵大清水路段51K處,當時正在施作明隧道工程,但工程車工作時沒停好,不慎溜逸滑落,另外還傳出,車子掉落後公程人員全落跑」
應該都同施工廠商姐,點都唔關日本仔事
蒲地志奈
2021-4-2 11:55:28
https://www.google.com.hk/maps/@24.2189368,121.688913,3a,51.2y,112.22h,84.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOUIcqpC-Gg6B6-3DgnNO4w!2e0!7i16384!8i8192!5m1!1e1
咁大架野
仲以為係5.5噸以下
:^(
飛膠鑊
2021-4-2 11:56:38
又?對上一次係普悠瑪出事喎…
:^(
:^(
香港新幹線
2021-4-2 11:57:28
有次平交道出事炒左太魯閣號
Sagano
2021-4-2 11:57:38
日本都有地方叫大清水
飛膠鑊
2021-4-2 12:32:21
2012年嘅事喇埔心平交道單嘢
:^(
Ads
掉落式火車便當
2021-4-2 12:47:26
好撚恐怖 成個車頭無咗
:^(
藍牛(MadMax)
2021-4-2 12:49:13
36 人無生命跡象
:^(
掉落式火車便當
2021-4-2 12:51:20
第一卡果班個人係咪完整都成問題
堀北真希2
2021-4-2 13:19:52
咁唔關架885事,係上面跌架車落嚟
:^(
日暮特快號
2021-4-2 13:25:24
司機殉職
:^(
富豪大法好
2021-4-2 13:51:23
所以90年代
台鐵買PP車真係好有遠見
反而DMU/EMU就多災多難
:^(
:^(
日本膠流生
2021-4-2 15:54:28
果架車咪做緊呆鐵工程
JR東海代表取締役
2021-4-2 16:07:31
PP車第一卡重咁多,起碼食咗一大部分力,同埋頭卡冇客最多都係司機殉職
黃埔舒拉丕栓
2021-4-2 16:24:35
PP後面機車會壓上黎,好似當年德國ICE嗰單咁,令台灣後來揀新幹線技術
雪菜肉絲炆米
2021-4-2 16:49:30
上越線
Ads
劇場渋滞中
2021-4-2 16:55:30
https://www.ettoday.net/amp/amp_news.php7?news_id=1952071&from=ampshare-line
:^(
透過現場最新空拍畫面可以看到,蘇花公路明隧道工程旁有設置一個臨時道路(灰白色部分),不過,一輛停放於邊坡的工程車,卻疑似沒停好,自約10公尺高邊坡直接滑落,與準備進入隧道的太魯閣號發生碰撞,釀成此次事故,而畫面還能看到,邊坡上留有明顯痕跡,場面相當凌亂。
薛丁格的罐頭
2021-4-2 16:58:21
唔止,畀到九州繞過關門海峽以至西日本各區間經本四橋直達本州。歷史上用瀬戸大橋常規新幹線理論上可以早啲實現到(L形直線唔知會唔會快過山陽新幹線);in hindsight 個問題就係四國(縱貫)新幹線重複四國橫斷新幹線路段,東九州新幹線駁九州新幹線(唔考慮九州橫斷新幹線),當時起咗會令而家起唔到磁浮。
薛丁格的罐頭
2021-4-2 17:04:10
個地方係叫清水,「大」嘅係條隧道
劇場渋滞中
2021-4-2 17:08:56
https://www.bcnretail.com/market/detail/20210402_219686.html
Visaのタッチ決済、改札で利用可能に! 南海電鉄が実証実験
ビザ・ワールドワイド・ジャパン(Visa)と南海電気鉄道(南海電鉄)は、「Visaのタッチ決済」を活用した専用改札機の実証実験を4月3日に開始する。ウィズコロナ時代に求められるキャッシュレス・コンタクトレスに対応する狙いだ。
南海電鉄では、従来から交通系ICカードによる非接触決済に対応していた。ただ、駅窓口における訪日外国人客への対応時間の長期化や利用者が残高をチャージする手間など、スムーズな利用を実現するには課題があった。
今回の実証実験で活用するVisaのタッチ決済は、対面決済における使用率の90%以上を占める国や地域が15カ国、50%以上を占める国・地域が50カ国もあるほど利用されているサービスだ。このように外国人客が使い慣れた方法を導入することで、窓口の混雑緩和と利便性向上を図る。
また、クレジットカードをそのまま利用するので、利用者は残高をチャージする必要がなく、スムーズに改札を通ることができる。
上一頁
第 27 頁
下一頁