日本鐵道消息及旅遊情報交流區(47)
上一頁
第 25 頁
下一頁
山陽新幹線
2020-2-6 16:35:57
ANA停飛關西線
Ads
九龍城新一家親
2020-2-6 17:46:27
睇嚟係因為京都奈良爆先
所以就cut咗先
肥到冇人有
2020-2-6 17:48:57
其實冇人搭就快快手停埋佢,本身都由大機轉細機
ボーイング
2020-2-6 18:12:26
連CX、UO今個星期都light loading 日本,更可況ANA ex-Kix 針對日本人市場
日本膠流生
2020-2-6 18:43:13
日韓泰各自大爆發應該都係時間問題
各自同中國太多交流
有智之士
2020-2-6 18:44:25
主要原因都係客量多過疫情本身
龍力蓮蓮
2020-2-6 20:21:13
:^(
飛膠鑊
2020-2-6 20:35:19
最強氣動車
:^(
如果有返振子就真係無敵
:^(
龍力蓮蓮
2020-2-6 20:44:32
:^(
浜辺美波男朋友
2020-2-6 21:13:10
JR西日本は今月から、大阪環状線で自動運転の走行試験を始めた。試験期間や実用化の時期は未定だが、運転士が乗り込まずに電車を走らせることも視野に入れ、走行性能を確認する。
JR西によると、走行試験は営業運転終了後の深夜に1編成(8両)の電車を使用。車両と線路脇に設置した装置が電車の位置を検知し、速度を自動で調節する。駅に近づくと、自動ブレーキが作動し、所定の位置に停車するよう設計されている。装置が正常に作動しなかった場合に備えて運転士が運転席に乗り込んで監視する。
大阪環状線は大半が高架で踏切もない。事故発生の危険性が他路線より低いことから試験対象に選んだ。
運転士の大量退職が目前に迫っていることが背景にある。JR西では2019年4月時点で、55歳以上の社員が全体の26%を占める。同社は、自動運転が実用化されると運転士の免許を持たない社員らが乗り込んで運行に関わることができ、人手不足に対応できるとみている。(古田寛也)
堀北真希2
2020-2-6 22:15:19
西部內回班次咁復雜得唔得架
:^(
Ads
堀北真希2
2020-2-6 22:15:39
稚內?
堀北真希2
2020-2-6 22:16:37
以為收到風就快封關
浜辺美波男朋友
2020-2-6 22:30:41
應該就快封
:^(
今日有一艘香港出發日本郵輪都唔比靠岸
就咁睇飛機應該差唔多封
飛膠鑊
2020-2-6 22:59:29
剩係搞堆323系應該無問題嘅,反正堆關空紀州路快速/大和路快速都一定要人手揸
:^(
風火輪_II
2020-2-7 00:47:18
:^(
The time has come. Execute order.
田中琴葉
2020-2-7 01:20:45
キハ261系0番台都叫最強, キハ283系叫咩
:^(
山陽新幹線
2020-2-7 01:25:38
一啲自動 一啲手動得唔得架
:^(
飛膠鑊
2020-2-7 07:08:02
KIHA283馬力唔夠KIHA261大嘛
:^(
03111!
2020-2-7 07:39:13
link?
龍力蓮蓮
2020-2-7 07:44:22
2030年開通北海道新幹線,有啲期待。小樽—東京
Ads
龍力蓮蓮
2020-2-7 07:44:43
Yes
日本膠流生
2020-2-7 07:49:12
:^(
:^(
死線戰士
2020-2-7 09:16:55
https://news.yahoo.co.jp/pickup/6350469
另外停喺橫賓嗰架鑽石公主號再多41單確診
:^(
黑白灰紅
2020-2-7 09:39:18
呢家你地上旅館/酒店CHECK IN, 人地見你係香港黎, 會唔會歧視你?
定係大家都用BNO?
因為我以前用開HKSARS 入境... 日本嚴格黎講係唔比雙重國藉... 雖然應該唔會理你呢D 平民
上一頁
第 25 頁
下一頁